Reacties
Reacties 51 - 100 van 133
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| E. Verschoor | Wat een leuke dag weer en Roos maar glunderen😀 | 1 aug. '23 |
| Marlies | Dromen die uitkomen! | 1 aug. '23 |
| Marlies | CUTE!!!! | 1 aug. '23 |
| Janneke | Leuk, die foto's van Prinses Roos en alle anderen… | 31 jul. '23 |
| Ellen Haan | Eindelijk het lang verwachte disney gebeuren! Jeetje… | 31 jul. '23 |
| Ellen Haan | Leuk verslag weer! Safari lijkt me te gek , het eten,… | 31 jul. '23 |
| Marije | Ik ben in ‘83 in Epcot geweest. Het was toen nog… | 31 jul. '23 |
| Marije | Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! | 31 jul. '23 |
| Ozzy | leuk die foto's van Roos met de prinsessen | 31 jul. '23 |
| E. Verschoor | Wat een plaatje ☺️ | 31 jul. '23 |
| Carola | Super gaaf om mee te maken zeg! Jullie zullen wel… | 30 jul. '23 |
| Janneke | Pffff... Wat een dag. Maar jullie hebben ervan genoten,… | 30 jul. '23 |
| E. Verschoor | Wat een dag, geweldig!! Knap om alles in detail te… | 30 jul. '23 |
| Marlies | Wat een fantastische dag hebben jullie gehad zeg!… | 30 jul. '23 |
| Janneke | Zo vliegen de kilo's er wel aan, door al dat… | 29 jul. '23 |
| Marlies | cool | 29 jul. '23 |
| Marlies | wowww | 29 jul. '23 |
| Jeroen | Haha al dat eten. Heftig. Dooie alligators ook lijp. | 29 jul. '23 |
| Jeroen | Jammer zeg! :( | 29 jul. '23 |
| Janneke | Nou, noem dat maar een rustdag. Jullie hebben weer… | 28 jul. '23 |
| Eva | Roos gaat goed op de rolschaatsen! Veel plezier nog! | 28 jul. '23 |
| E. Verschoor | Wat een gave vakantie!! Jammer dat de lancering niet… | 28 jul. '23 |
| Ellen Haan | Leuk filmpje! Kijk uit naar de volgende verhalen,… | 28 jul. '23 |
| Ellen Haan | Ha familie, wat enorme pech zeg, zul je net zien,… | 27 jul. '23 |
| Janneke | Wat een ervaring, zeg. Super leuk!!! | 27 jul. '23 |
| Janneke | Wat een enorme domper en dan al die uren wachten voor… | 27 jul. '23 |
| Marlies | Dat was even een tegenvaller zeg! Al dat wachten,… | 27 jul. '23 |
| Marije | Jammer dat de lancering niet door ging en dat na al… | 27 jul. '23 |
| Knijnenburg | Wat balen zeg dat de raketlancering niet door gegaan… | 27 jul. '23 |
| Knijnenburg | Leuk jullie zo te volgen!wat fijn dat jullie het zo… | 27 jul. '23 |
| Ellen Haan | weer een hele leuke dag zo te lezen! lijkt mij ook… | 26 jul. '23 |
| Ellen Haan | Ha Tess, nou dat was een verjaardag om nooit te vergeten!… | 26 jul. '23 |
| Marlies | Wat maken jullie veel gave dingen mee! En fijn dat… | 26 jul. '23 |
| E. Verschoor | wow, interessant allemaal!!! | 26 jul. '23 |
| E. Verschoor | ach wat enig!!!! | 26 jul. '23 |
| Ozzy | rondje om de maan zat er niet in ? | 26 jul. '23 |
| Romilda | Weer een geweldige beleving! Dank voor het delen!!… | 26 jul. '23 |
| Romilda | Gaaaaaf!! | 26 jul. '23 |
| Eric | Voor de echte Amerikaanse ervaring hadden ze de creditcard… | 26 jul. '23 |
| Janneke | Wat een geweldige verjaardag hebben jullie gehad.… | 25 jul. '23 |
| Marije | Dat was wel een heel speciale verjaardag! Leuk jullie… | 25 jul. '23 |
| Marlies | Een verjaardag om nooit te vergeten Tess..... | 25 jul. '23 |
| Marlies | Het filmpje van Roos die de rondleiding geeft, Ge-wel-dig! | 25 jul. '23 |
| E. Verschoor | Een verjaardag om nooit te vergeten!!! | 25 jul. '23 |
| E. Verschoor | Wat een prachtige verjaardag Tess!! Jullie hebben… | 25 jul. '23 |
| Carola | Van harte gefeliciteerd!!!!! Wat heerlijk om de verhalen… | 24 jul. '23 |
| Femke | Wat leuk om jullie reis zo te volgen! Veel plezier… | 24 jul. '23 |
| Rahiela | Heerlijk verhaal!!! En de tour is priceless. Lekker… | 24 jul. '23 |
| Jeroen | Super mooi naar de Walmart. Nog exentrieke mensen… | 24 jul. '23 |
| Janneke | Hiep. Hiep. Hoera. Van harte gefeliciteerd met je… | 24 jul. '23 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »


- Jeroen: Hele mooie vakantie. Leuk…
- Ellen Haan: Welkom terug Tess en natuurlijk…
- Marlies: Welkom terug en beterschap…
- Ellen Haan: Mooie reisverslagen, zo kunnen…
- Ellen Haan: Ik loop inmiddels wat achter…
Alle reacties »