Weer thuis

26 september 2013 - Hillegom, Nederland

Arthur Guinness

Dublin huilt. Want het regent buiten als we wakker worden. Dublin huilt om ons vertrek (willen we graag geloven ;-). Maar vandaag vliegen we weer naar huis, helaas. Na 12 mooie dagen in Ierland, waarvan één dag slecht weer, helaas wel tijdens de Ring of Kerry, maar we hebben toch wel heel veel geluk gehad met het weer hier.

Onze vlucht gaat om half 2 Ierse tijd en om half 11 moeten we uitchecken uit het hostel. Dus drie uur de tijd. Echt tijd om nog iets te doen hebben we dus niet, daarom gaan we meteen naar het vliegveld. Met de taxi weer. Vlakbij ons hostel is een taxi standplaats, dus mooi geregeld.

Op het vliegveld aangekomen, begint het gebruikelijke wachten. De tijd dooien. We hebben gisteren al online ingecheckt, dus tassen droppen en dan hebben we nog 1,5 uur totdat we kunnen boarden. Beetje rondkijken in de winkeltjes, al zijn we daar snel mee klaar want Dublin airport is niet zo groot. We hebben nog wat vermaak op onze telefoon met wat spelletjes, dus zo komen we de tijd wel door.

Over de vlucht zelf is niet zoveel te vertellen, een voorspoedige vlucht, binnen 1 uur en een kwartier zijn we op Schiphol. Mama Zuiderduin bellen dat we geland zijn, want pa en ma Zuiderduin komen ons ophalen, zo luxe. Nogmaals bedankt voor het ophalen! (En voor het eten, en voor het zorgen voor ons huisje, de broek die Quinten heeft opgeruimd hebben we gevonden trouwens). EriC en Maries bedankt voor de goede zorgen voor de Hulk :-)

Ook hebben we het erg leuk gevonden dat iedereen heeft meegelezen met ons blog en we hebben genoten van jullie reacties. Alhoewel we de blog voor onszelf hebben geschreven, vinden we het erg leuk als het gewaardeerd en gelezen wordt door anderen.

Maar om met een cliche te eindigen: aan al het goeie komt een eind :-(

Nou nog één dan: elk nadeel heb ze voordeel: Mark kan nu eindelijk GTA spelen!

PS: het is vandaag Arthur's day in Ierland (iedereen hoort dan om 17:59 uur op Arthur Guinness te toasten). Dus bij deze: "To Arthur!"

Slainte.